FAQs

Welcome to our support portal

Frequently Asked Questions

  1. There are no frequently asked questions was found.

Latest Questions

  1. Ali je mogoče vrniti pero?

    Vračilo izdelka je brezplačno le, če je Penshop dostavil napačen izdelek ali gravuro. V tem primeru boste prejeli brezplačno nalepko za vračilo in stroški bodo pripisani. Pišite nam na info@penshopeurope.com

    Read more
  2. Ali lahko vrnem pero, ki ima gravuro?

    Na žalost ne vzamemo vgraviranih peresnikov, razen če je pri pisanju prišlo do napake pri graviranju.

    Read more
  3. Ali so pisala v škatli?

    Vsa razkošna pisala so dobavljena v ustrezni darilni škatli. Tako je darilo še bolj osebno, pisalo pa lahko varno shranite.

    Read more
  4. Kam naj pošljem pero v popravilo?

    Naročilo lahko vrnete v 30 dneh po prejemu na naslov:

    Penshop Europe B.V.
    Edisonstraat 11 A
    4004 JL Tiel
    Nizozemska

    Read more
  5. Nalivno pero ne deluje pravilno. Kaj lahko storim?

    Če nalivno pero ne deluje, je najbolje, da pecec čez noč namočite v skodelici mlačne vode s kapljico detergenta. Perec temeljito sperite in pustite, da se posuši, nato vložite kartušo v nalivno pero in z njo napišite. To bi moralo rešiti težavo.

    Read more
  6. Rad bi naročil več peresa. Ali lahko pošljem ločen seznam imen?

    Seveda je mogoče prek Penshopa naročiti več kot eno pisalo z ločenim seznamom imen. Pri naročanju prek spletne trgovine izpolnite dve vrstici graviranja "PER MAIL". Prosimo, upoštevajte: ne dajajte nobenega drugega besedila, razen ''PER MAIL'', sicer bo to besedilo vklesano na peresa. Nato pošljite številko naročila in seznam imen, ki bo vgraviran po e-pošti na info@penshopeurope.com.

    Read more
  7. Ali lahko vgraviram logotip in kakšni so dodatni stroški?

    Poleg tega, da v Penshopu kupite pisala in nalivna peresa, je možno vtisniti vaš logotip na pero. Stroški namestitve za graviranje logotipa znašajo 37,50 €. Stroški graviranja na kos so 1. € Logotip je treba vnaprej oceniti glede tehnične izvedljivosti. Za dodatna vprašanja se obrnite na našo službo za stranke prek e -poštnega naslova info@penshopeurope.com.

    Read more
  8. Ali lahko prejmem račun brez DDV?

    Samostojni trgovci in podjetja zunaj Nizozemske lahko prejmejo račun brez DDV, če imate veljavno in preverljivo davčno številko. Ustvarite račun kot poslovna stranka s številko vašega podjetja za preverjanje. Za več informacij o postopkih se obrnite na službo za stranke prek spletnega mesta.

    Read more