Garancija
Če je izdelek, ki ste ga kupili pri nas, poškodovan, ga lahko vrnete. Vsi predmeti iz naše spletne trgovine so predmet garancijske dobe dobavitelja/blagovne znamke.
Te garancije veljajo brez poseganja v zakonsko določeno garancijo. Zakonsko določena garancija pomeni, da je izdelek to oziroma dela to, kar lahko potrošnik razumno pričakuje.
Spodaj boste našli garancijske dobe za različne blagovne znamke:

Parker: 2 leti
Waterman: 3 leta
Cross: doživljenjska
Sheaffer: 2 leti
Diplomat: 2 leti
Lamy: 3 leta

Škode, ki jih garancija ne zajema, so:
- vlaga ali poškodbe zaradi vode
- škoda, nastala zaradi nepravilne uporabe
- obraba zaradi dnevne uporabe
- spremenjeni izdelki

Če želite izdelek vrniti, se pred vračilom vedno obrnite na nas. Pošljite nam e-sporočilo na info@penshop.si.
Po odobritvi zahteve lahko izdelek vrnete na spodnji naslov:

Penshop Slovenija

Nizozemska

Stroške, vključene zaradi vračila okvarjenega izdelka, krije družba Penshop.

Reklamacije
Kljub našemu cilju, da zadovoljimo vse naše stranke, boste morda imeli reklamacijo. Vsekakor smo odprti za to in vas spodbujamo, da nas obvestite.
Reklamacije glede izvedbe pogodbe je treba poslati v celoti in jasno določene ter v razumnem roku. Reklamacijo lahko pošljete pisno po e-pošti na info@penshop.si. Nato boste v roki 7 dni prejeli dokončni odgovor na poslano reklamacijo. Niste zadovoljni z našim načinom obravnave reklamacije? Potem jo pošljite komisiji Geschillencommissie Thuiswinkel (komisija za spore zaradi nakupov od doma), Postbus 90600, 2509 LP, Den Haag. (www.sgc.nl). Svojo reklamacijo lahko pošljete Komisiji za spore z uporabo platforme European ODR (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).