Vse pošiljke so povsem brezplačne.
Vaše naročilo odpremimo s PostNL.
Če vas ob dostavi naročila ni doma, voznik običajno v vašem nabiralniku pusti sporočilo z navodili za prevzem.

Če želite, da vam naročilo dostavimo še isti dan, je najbolje, da se predhodno obrnete na nas, da se pogovorimo o možnostih.


Vračilo
V roku 14 dni od nakupa imate pravico do vračila ali zamenjave svojega izdelka. Ta rok začne teči z dnem, ko prejmete naročeni izdelek. Ko sporočite preklic naročila, imate kot potrošnik 14 dni za vrnitev blaga. Če ste kot potrošnik oddali naročilo na našem spletnem mestu, lahko prekličete nakup v roku 14 dni. Če želite blago vrniti, nas obvestite prek e-pošte. Poslali vam bomo »Vzorčni obrazec za preklic«. To bomo potrdili po elektronski pošti. Izdelek lahko vrnete tudi brez pošiljanja poročila, vendar boste morali vključiti izjavo, da vračate izdelek. Zavrnitev dostave ni dovoljena. Za izdelke, ki so v zadevnem obdobju vrnjeni poškodovani, bomo uveljavljali odtegljaj.

Izdelkov, ki so bili spremenjeni posebej za vas (npr. graviranih izdelkov), ni mogoče vrniti/zamenjati.

Izdelke lahko vrnete na naslednji naslov:

Penshop Slovenija

Nizozemska
 
Znesek nakupa pri vračilu pošiljke vam bomo vrnili čim prej, vendar ne pozneje kot v roku 14 dni od prejema.

Priloga I: Vzorčni obrazec za preklic

Vzorčni obrazec za preklic

 

(izpolnite in vrnite ta obrazec samo, če želite preklicati pogodbo)

 

-          Za:           [ime podjetnika] 

[geografski naslov podjetnika]

[številka faksa podjetnika, če obstaja]

[e-poštni naslov ali elektronski naslov podjetnika]

 

-          Jaz/Mi* vas s tem obveščamo, da jaz/mi* preklicujemo našo pogodbo o

prodaji naslednjega izdelka: [oznaka izdelka]*

dostavi naslednje digitalne vsebine: [oznaka digitalne vsebine]*

izvedbi naslednje storitve: [oznaka storitve]*,

 

-          Naročeno dne*/Prejeto dne* [datum naročila za storitve ali datum prejema izdelkov]

 

-          [Ime/imena potrošnika/potrošnikov]

 

-          [Naslov potrošnika/potrošnikov]

 

-          [Podpis potrošnika/potrošnikov] (samo, če je ta obrazec poslan v papirni obliki)

 

* Prečrtajte, kar ni primerno, ali izpolnite, kar je primerno.